Cloudy Saturday

1460 Doc Martens, The Fashion Book by Phaidon, 5th Generation Ipod & H&M glittery nailpolish.
photography by yours truly.

Sábado nublado y con lluvia anunciada, me pareció un buen día para bloggear un ratito. De qué? No se. Para qué? Para anunciar una cosita ni muy importantes ni muy irrelevantes. Siento que Mortem Blonde está siendo muy impersonal, muy poco yo - mucha marca, mucha ropa. Teniendo varios intereses, además de la moda, se me ocurrió ir creando diferentes categorías en el blog como la cocina, fotografía (o audiovisuales en general) y diseño gráfico y de interiores. No les digo que va a haber un cambio rotundo, pero de seguro van a haber más cosas además de solo ropa, ropa, ropa (además de que quiero empezar a publicar outfits míos) y el target del blog se va a poder expandir de a poquito.

Cloudy Saturday and rain announced, I thought this would be a good day to blog a little. About? I don't know. What for? To announce a little, tiny thingie - not super important but not super irrelevant either. I feel Mortem Blonde is a little too impersonal, not very me. Having different interests, besides fashion, it came to me that I could create different categories on the blog like cooking, photography (or audivisuals in general) and interior and graphic design. I'm not saying there will be a huge, dramatic change but you'll definitely start seeing other things, new things, besides fashion, fashion, fashion (I also want to start posting outfits of mine) and the targed of the blog will expand a little.

Post a Comment