Money makes the world go round.

Estos son los momentos en los cuales no me sorprende que nunca pueda llegar a tener todos los items de mi wishlist. Entre que tengo que comer y sobrevivir, la fotografía analógica, la gran cantidad de gente nacida en Mayo (cumpleaños) y la ropa, siempre me pasa lo mismo! Pero creo que voy a rogar para un regalo del día del niño a mami y papi (regalos que una vez que cumplí los 12 o 13 nunca más vinieron). 
En fin, a medida que Mes & Sage va ganando popularidad en Argentina (y probablemente Lationamérica en sí) van subiendo micro-colecciones y van matándome de a poquito (ni hablar de que venen las Litas de Jeffrey Campbell).

These are the moments when I'm not surprised I never accomplish my wishlists. Taking into account the fact that I have to eat and survive on a daily basis, add film photography, all the people who were casually born in May (birthdays) and clothing, it's always the same. But I think I may beg for a Child's Day present from mommy and daddy (although those same presents stopped coming once I was 12 or 13 years old).
Anyway, while Mes & Sage keeps gaining popularity in Argentinean grounds (and probably Latinamerica too) they keep updating their websites with small colecctions and killing me slowly while they do (lets not even mention that they sell Jeffrey Campbell's Litas).

Yo soy una persona 0 brillos y metálicos (convengamos que no soy talle S como la modelito) pero juro que esa camisa me la pondría sin pensarlo dos veces. Mentira,  probablemente lo pensaría 50 veces y la dejaría en el fondo del vestidor, pero se puede soñar, muchachos. Y las tachas de esos jeggins? Ni hablar. Quiero ambas y las quiero ahora! 

I'm not entirely a metallic or sequins person (also, I'm not a size 2 like the model above) but I swear I would put on that shirt without thinking it twice. Lies, I'd probably re-consider it 50 times and would leave it to rot at the back of my wardrobe, but a girl can dream, right? And those studs on the jeggins? I want them and I want them now!

Post a Comment