+5000 visits!

via "love looks not with the eyes" / graphic by mortemblonde
No seremos miles como en otros blogs como Kayture, Style Scrapbook o 5 inch up, pero de algún lado salen las visitas diarias, no? Este post está dedicado a los que se toman el tiempo a visitar el blog ya sea diariamente, por casualidad o por curiosidad! Hoy pasamos las +5000 visitas! Gracias, gracias, gracias. Postear cosas lindas me hace feliz, los comentarios me hacen feliz y sus opiniones también, y a esto va el post. Qué les gusta leer en blogs de moda? Estilo personal? Desfiles? Editoriales? Soy un tanto nueva (bah, casi un año) en el negocio y me encataría estar enterada para poder mejorar y hacerlos felices a ustedes, los lectores! Qué clases de secciones en blogs les gustan o creen que están demás?  Comenten nomás así me entero!

We may not be thousands like in other blogs such as KaytureStyle Scrapbook or 5 inch up, but the daily visits must come from somewhere, right? This post is dedicated to thosewho take the time to visit the blog either it's daily, by chance or curiosity! Today, we reached +5000 visits! Thank you, thank you, thank you. Posting nice things makes me happy, comments make me  happy and so do your opinions, so this is where this post is going. What do you like reading on fashion blogs? Personal style? Runway shows? Editorials? I'm kind of a newbie (well, almost a year old!) in the business and I'd love to know so I be better at it and make you, readers, happy! What sort of sections do you like or think surpluses? Comment ahead so I can find out!

2 comments