Otherside

1.  cardigan h&m 2. top thrift 3. jeans zara 4. sneakers urban outfitters
Después de dos días de aéreo (trapecio y tela), lo máximo que podía hacer hoy, Jueves y feriado nacional, era quedarme en casa, sentadita al lado del hogar leyendo un libro que prestó una amiga: "Liova Corriendo Hacia El Poder" de Marcos Aguinis, que habla sobre la biografía de uno de los líderes de la Revolución Rusa, León Trotsky, en forma de cuento. 
Les recomiendo este temón de Macklemore & Ryan Lewis que tiene como base "Otherside" de Red Hot Chili Peppers. Honestamente, no soy gran fan del rap pero Macklemore & Ryan Lewis me encantó.

After two consecutive days of aerial gymnastics, all I could do today, a Thursday and national holiday, was stay at home, sitting by the fireplace while reading a book lended to me by a friend: "Liova Runs Towards Power" by Marcos Aguinis. It's about the biography of one of the Russian Revolution leaders, Leon Trotsky, written in the form of a story.
I recommend you this song by Macklemore & Ryan Lewis, that has as a base "Otherside" by Red Hot Chili Peppers. I am, in all honesty, not a big fan of rap but Macklemore & Ryan Lewis got me.

8 comments

  1. Quiero que sepaas que me encaanto el color de tu peelooo! envidiaenvidiaa!!

    Saludoos!!

    ReplyDelete
  2. Me encanta tu blog, es la primera vez que paso. Te sigo desde ahora, besos!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muchas gracias! Te hice follow back, in besito.

      Delete
  3. I love your shoes, they're gorgeous! xx Maylis

    http://onelittlefrenchie.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, lovely! They are super comfy, too.

      Delete
  4. Replies
    1. Oh my god, I look like a 5 year old!

      Delete