Extra Large Sweaters and Faux Leather

beanie dc, sunglasses thrift store, sweater thrift store, leggins h&m, creepers ebay, mini backpack h&m 
Un outfit post después de mucho tiempo! Ups. Si tengo que se honesta, no usé esto hoy pero si lo usé el sábado de la semana pasada para ir a una fiesta (menos el beanie, que es de Novio) en Lomas de San Isidro, por el cumpleaños de una amiga. Bastante simplón pero nunca me había animado a usar esas calzas antes y eso que las tengo desde mi primer viaje a New York en el 2010. 
A quiénes me voy a cruzar en el BAFW esta semanita? No tengo muchas expectativas para el evento, decayó en picada estos últimos años pero, de todas formas, voy a estar dando vueltas por La Rural el Miércoles a la tarde. Tengan todos una re linda semana por mí, que me están ahogando en pruebas.

An outfit post after a long while! Oops. If I have to be honest, I didn't wear this today but I did last Saturday when I went to a party (minus the beanie, which belongs to Boyfriend) in Lomas de San Isidro for a friend's birthday. A pretty simple outfit but I had never worn those leggins before - and I have had them since my first trip to New York in 2010.
Who am I going to bump into this week at BAFW? I don't have many expectations for the event, it's been going downhill this past years but, either way, I'll be walking around La Rural on Wednesday afternoon. I hope you all have a lovely week for mi, I'm being drowned in exams.


17 comments

  1. ah these photos are beautiful! love your bag, so sweet!
    which camera and lens do you use?
    x

    ReplyDelete
    Replies
    1. I have a Nikon D3100 and I use a 1.8 f 35mm lens! Thank you!

      Delete
  2. que lookete ché,muy bonito! A mi probablemente me veas en el baf,comparto sentimiento de las pocas expectativas igual,pero es como la tradición ir,qué día vas? xoxo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gracias! El Miércoles, aunque ya te dije antes!

      Delete
  3. Ese sweater es una genialidad!.
    Yo voy a ir al BAF juevees y vierneess, asiqe no vamos a cruzarnos :(
    Tristeeza porqe me copa mucho tu ondaa! Sera en otra ocasion!

    Saludos!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya tendremos oportunidad!! Siempre hay algún evento copado dando vueltas. Un besito!

      Delete
  4. Very beautiful !!!
    s

    From Casablanca with love

    http://fashion-bakchic.blogspot.fr/

    ReplyDelete
  5. Very fun look for a party! The Creepers add just the right vibe!!! Hope you had a blast!

    (='.'=)
    Lauren at adorn la femme

    ReplyDelete
    Replies
    1. It was great fun, thanks! I just love creepers.

      Delete
  6. Loving that oversized jersey! I hope you get through your exams!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I think everything went well. Thank you!

      Delete
  7. Your bag and jumper are so cool. Great quality photos too!
    Lucia's Loves
    x

    ReplyDelete
  8. Hello, I'm Delilah. Just stop by and I think you've got a really nice blog!

    My blog is http://dancinginmyawkwardarms.blogspot.com

    I'm focus on fashion illustrating, so if you interested please take a look and maybe follow me if you like it. Thank you.

    Delilah,

    ReplyDelete