Liebser Award... What?!

Definitivamente no era algo que me esperaba... Gracias a Fati Sanchez por nominarme! Nunca fui muy sabionda en el tema, pero Fati me explicó y voilá! Es mucho más simple de lo que parece. 

This was definitely not something I was expecting... Thank you so much to Fati Sanchez for nominating me! I was never really knowledgable on the topic but Fati explained it to me and voilá! It's a lot easier than it seems.
post signature



Las reglas son las siguientes...
    • Agradecer por la nominación y dejar el link de la nominadora.
    • Contestar las 10 preguntas de la nominadora (usualmente están en el mismo post en el cual ellas cuentan que fueron nominadas).
    • Crear 10 preguntas más de tu parte.
    • Nominar a otras 5 bloggers que tengan menos de 200 seguidores e informarles.
    Las preguntas de Fati fueron las siguientes:
    1. 3 palabras sobre vos
      Al no poder responder yo, procedí a preguntarle a mi mamá... "inteligente, tenaz y estética".
    2. Podés vivir sin tu celular?
      Definitivamente si. Cuando estoy en mi casa, es como si no existiera - también suelo perderlo.
    3. Quién es tu Fashion Icon?
      Wow. No se si tengo un Fashion Icon muy definido. Me inspiro en mucha gente y muchas cosas.
    4. Te gustan las revistas de moda?
      Me fascinan. Lo triste es que mis favoritas no las venden en Argentina.
    5. Estás un poquito loca?
      - "Have I gone mad?"
      - "I'm afraid so, but let me tell you something, the best people usually are"
    6. Fiestas o compras?
      Compras!
    7. Si pudieses cambiar algo en tu vida, qué sería?
      Me puedo saltear una pregunta?
    8. En qué país te gustaría estar en este momento?
      Probablemente New York (se que no es un país), y con un ticket para ir al Fashion Week.
    9. Kate Moss o Cara Delevingne?
      Esto es como preguntar: "Qué te gusta más? Una Vuitton original o la del Barrio Chino?"
    10. Te gusta el fútbol?
      Como Argentina debería decir que si... pero como Bian, digo que no.
    Intenté nominar a gente que estuviese por debajo de los 80 followers y que tuviesen sus followers de Google Friend Connect visible - por eso les dejo 4 nominadas en vez de 5.

    Mis preguntas son:
    1. Red Social favorita? Puede ser desde Facebook a Tumblr o hasta Youtube.
    2. Cuántos años te darías si no supieses cuantos años tenés? Soy muy rebuscada.
    3. Si pudieses ser un personaje ficticio, cuál serías y de que libro?
    4. Libro favorito?
    5. Si puedieses viajar al pasado, a dónde y en que época irías?
    6. Trabajo de ensueño?
    7. Cómo describirías tu estilo?
    8. Si tuvieses que comer la misma comida por el resto de tu vida, cuál sería?
    9. Serie de TV favorita?
    10. Algo que te hace VOS?
    ___________________________________________________________________________________

    This was definitely not something I was expecting... Thank you so much to Fati Sanchez for nominating me! I was never really knowledgable on the topic but Fati explained it to me and voilá! It's a lot easier than it seems.

    The rules are the following:
    • Thank the nominator and leave a link to their blog.
    • Answer their 10 questions (usually found on the same post in which they announced they were nominated).
    • Create another 10 questions.
    • Nominate other 5 bloggers who have less than 200 followers.
    Fati's questions were:
    1. 3 words about yourself.
      Unable to answer this myself, I asked my mom... "intelligent, aesthetic, tenacious"
    2. Can you live without your phone?
      Definitively yes. When I'm home, it's like it doesn't exist - I usually lose it, too.
    3. Who is your Fashion Icon?
      Wow. I'm not sure I have a defined Fashion Icon. My inspiration comes from lots of places.
    4. Do you like Fashion Magazines?
      Love them! Too bad my favorites aren't sold in Argentina.
    5. Are you a little crazy?
      - "Have I gone mad?"
      - "I'm afraid so, but let me tell you something, the best people usually are"
    6. Partying or Shopping?
      Shopping!
    7. If you could change something in your life, what would it be?
      Can I skip this question?
    8. In which country do you wish to be?
      Probably in New York (I know it's a city and not a country) with a ticket to go to Fashion Week.
    9. Kate Moss or Cara Delevingne?
      That's like asking: What do you prefer? An original Vuitton or the knockoff from Chinatown?
    10. Do you like football?
      As an Argentinean I should say yes... but as Bian, I say no.
    I tried nominating people whose followers were lower than 80 and they had their Google Friend Connect followers visible - which is why there are 4 nominees instead of 5.

    My questions are:
    1. Favorite Social Media? Can go from Facebook to Tumblr to Youtube.
    2. How old would you be if you didn't know how old you are?
    3. If you could be a fictional character, who would you be and from what book?
    4. Favorite book ever?
    5. If you could travel to the past, where and in which era would you go?
    6. Dream Job?
    7. How would you describe your style?
    8. If you had to eat one food for the rest of your life, which would it be?
    9. Favorite TV series?
    10. Something that makes you you.

    6 comments

    1. ¡Que buena onda!
      Buena semana y
      ¡paz!

      muchachitaconmochilaycruz.blogspot.com.ar

      ReplyDelete
    2. La respuesta sober Kate Moss y Cara fue creo lo mejor que leí en el mundo! jajajaja
      Mil gracias por nominarme! ♥

      ReplyDelete
    3. congrats! and best wishes with whats to come with your blog :)

      x
      http://1finedai.blogspot.com/

      ReplyDelete
    4. ay que bueno que me elegiste! debo tener el mismo sentimiento que tenías cuando te eligieron a vos,así que me entendes jajaja! xoxo,Juchito.

      ReplyDelete
    5. Wow,muchisimas gracias♥ ya vas a poder ver mis respuestas en la pagina de fb. del blog
      como dijieron tu respuesta 9 es genial!
      besos

      ReplyDelete
    6. aw well done for this award! i can also live without my phone! well that was like 2 years ago when i still had a crap phone which i couldn't care less about haha
      www.marylee31.blogspot.com
      x

      ReplyDelete