Diamonds are forever

Les dejo aquí un editorial un tanto viejo pero 100% digno. Wildfox eligió, para la ocasión a Mark Hunter de The Cobrasnake como fotógrafo y a la brasilera Cintia Dicker para llevar a cabo su colección de trajes de baño. La temática fue "Chica Bond" y creo que lo llevaron a cabo muy bien. Personalmente, me encantó. La luz, los colores, el contraste entre el pelo de Cintia y los múltiples fondos, es simplemente hermos. Qué opinan? Disfruten y que tengan un hermoso Domingo.
Here goes an editorial a tiny bit old but 100% worth publishing. Wildfox chose, for the occasion, Mark Hunter from The Cobrasnake as photographer and the brazilian Cintia Dicker to be part of their swimwear collection. The theme was "Bond Girl" and I think they nailed it. Personally, I love it. The light, the colours, the contrast between Cintia's fiery red hair and the multplie backgrounds is just stunning. What do you guys think? Enjoy and have a lovely Sunday.
post signature

23 comments

  1. Love the campaign! Wildfox is one of my favorite brands, love their sunnies :)

    xo Mel
    Anxiety | Depression | Panic Attacks

    ReplyDelete
  2. Las fotos de Wildfox son hermosas siempre siempre.
    La colección me encantó y la modelo es bellísima!

    ReplyDelete
  3. Hello dear, nice blog, great pics. ;) Do you want to follow each other? Let me know, follow me and I will follow you back. :) http://elizabethlore.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  4. Muy buenas fotos! Estoy necesitando casi urgentemente un traje de baño enterizo ha haa !

    http://ojala-jimeji.blogspot.com.ar/

    ReplyDelete
  5. Me encanta, cada foto es perfecta ♥

    ReplyDelete
  6. Estas fotos me hicieron teñirme de colorado un año atrás y sigue logrando el mismo efecto hoy. <3 (no me voy a teñir igual, todavia estoy conforme con el rubio)
    saludos!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cintia Dicker es mi inspiración para cuando sea pelirroja... pero todavía siento que voy a extrañar el rubio, asi queno me animo.

      Delete
  7. love their lookbooks, my favorite was their clueless one :)

    x
    http://1finedai.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. It doesn't matter how old they get, you just can't help but look back on some editorials because they're done so well.


    The Fashann Monster

    ReplyDelete
  9. Great post - love all the pictures<3

    http://lameyy.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  10. Ow, 60s much? This one is a classic.


    Best,
    the ALLAROUNDEVE team

    ReplyDelete
  11. The photos are really gorgeous, and I'm so in love with their swimwear collection. The one thing I don't own is a really nice swimwear. I have a few, but I'm not really a big fan of them :/

    ReplyDelete
  12. AAAH Wildfox campaigns are always so badass! LOVE the retro/Barbarella influence <3

    britishmermaid.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  13. Hace poco estuve reviendo las campañas de wildfow y con esta no paraba de babear jajaja me encanta todo, los tonos, las poses, los colores todo todo!

    ReplyDelete
  14. This is an amazing campaign. From the setting, to the model who looks very bond girl material and also those photos that almost look like candid shots, everything is perfection.

    www.primpedandprimed.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. they campaigns are always really beautiful ;A;

    ReplyDelete
  16. Me encantaron las fotos, la verdad es que sí es muy chica bond, sobre todo el pelo!
    La colección es hermosa, me dan ganas de que vuelva el verano :)
    Besitos

    ReplyDelete
  17. Morí completamente cuando vi las fotos, soy fanática de Mark Hunter, es más hice mi primer blog porque amaba su trabajo.

    You Can Call Me Flanders (blog) - www.flaviaflanders.com

    ReplyDelete
  18. me encanta wildfox y estas fotos son muy impresionantes <3
    www.thefrillseekers.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. these are so beautiful, i love wildfox!

    xx fameliquorlove.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Chanced upon your blog and enjoy reading it! (:
    I am totally in love with this lookbook

    ReplyDelete
  21. Hola Bian! como estas? gracias por pasar siempre!
    me encanta wildfox, siempre con campañas originales y divertidas.
    Te dejo el link de un evento que van a estar realizando las chicas de iLovMode, donde soy bloggera!
    Espero verte ahi :) http://www.ilovmode.com.ar/page/eventos_moda

    Un besote,
    Flor.
    www.fashionsstreets.com

    ReplyDelete
  22. Love these photos, especially the ones with the guns! Glam! I really enjoy your blog so far and would love to follow each other--please join my GFC and I'll follow you right back!
    I recently joined Instagram and hope we can connect there too :)

    StylizedLuxe
    Instagram

    xo Jess

    ReplyDelete