2013 in Instragram Pictures

(via)
Último post del 2013! Finalmente. Un año que tuvo un espantoso comienzo pero que, a fin de cuentas, terminó "bien" o al menos como se lo esperaba. Terminé el colegio secundario, fui a lindos conciertos, cumplí 18 años, me inscribí el en cbc, terminé con malas amistades, me fui de viaje a New York con el colegio y a Miami con mi mamá, etc. Fue un año difícil, no muy lindo al comienzo, con muchas preocupaciones y un tanto agotador pero terminó y todo salió bien. Intento no generarme muchas expectativas para el 2014 pero planeo grandes cambios internos. Les dejó lo que fue mi 2013 a través de imágenes sacadas de mi cuenta de Instagram que pueden seguir. Cuéntenme de su 2013 y sus expectativas para este año nuevo! Pásenla hermoso.

Last 2013 post! Finally. A year that had an awful beginning but ended well in the end, or at least how it was expected to. I graduated from high school, I went to really nice concerts, I turned 18, I enrolled for college, I broke up bad friendships, I travelled to New York with my school and went to Miami with my mom. It was a tough year, to be honest, not very pretty in the beginning, with lots of worries and very tirying but it ended and everything turned out fine. I'm trying not to have lots of expectations for 2014 but I'm planning a big inner change. Here you can see how my 2013 was through pictures taken from Instagram, which you can follow. Tell me how your 2013s turned out and your expectations for this upcoming year! Have a good one.
post signature
bloglovin | facebook | twitter | pinterest | flickr | tumblr


viaje a new york con el colegio // trip to new york with my school
corte de pelo, gran cambio // hair cut, big change | tres libros a 15$ // three books at $15 | viaje a miami // trip to miami
noche vaga //lazy night | nuevo integrante de la familia // new family member | concierto de regina spektor// regina spektor's concert

viaje a mar del plata // trip to mar del plata | gatito mira tv // kitty watching tv | en pijama al colegio // to school wearing pjs

nueva taza // new mug | intentando aprender ruso // trying to learn russian |  ootd
remodelando el cuarto // redecorating bedroom | en la prensa del bafw // bafw press pit | minion
ootd | jugando con porcelana en clase // playing with cold porcelain in class | volcán de chocolate // chocolate volcano
feliz cumpleaños a mi // happy birthday to me | concierto the xx // the xx concert | el deporte del año // this year's sport
halloween cupcakes | entrada al lollapalooza // lollapalooza ticket | feria americana // vintage fair
bicicleta navideña // christmasy bike | cuenta regresiva // countdown | gatito debajo del arbolito // kitty under the christmas tree

18 comments

  1. Me encantan todas tus fotografías. Espero que el próximo año sea de mucha prosperidad para ti :)
    ¡Saludos desde Colombia!

    ReplyDelete
  2. Great and stunning photos. Thx for sharing. Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    ReplyDelete
  3. Great photos! I haven't seen a 2013 post like this before :D I'm hoping to do a lot more blogging in 2014 for sure ;)
    Lazy Obsession x

    ReplyDelete
  4. Me encantaron las fotos!!! sobre todo las del gatito, yo tambn tengo jeje
    feliz año, guapa y a disfrutar del new year !!!
    feliz 2014 ;))
    www.dancefatisanchez.blogspot.com
    xo.xo

    ReplyDelete
  5. Que lindos viajes hiciste !
    Yo también termine el secundario y me da muchísima ansiedad saber que va a pasar o como va a ser la universidad! jaja

    Feliz Año :)

    ReplyDelete
  6. Muy buenas fotos!!! y felicidades para el proximo año, te espero x mi blog! besitos
    http://trendytips-trendygirls.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Really cool post! I just found your blog and I love the pictures here :)

    http://passionblogi.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  8. Uy, tus fotos tienen un feeling muy lindo.
    Creo que lo mejor es avanzar de a pocos a lo largo del año,
    no crearse súper ideas, sino pensar en cómo llegar a estas pasito a pasito.
    ¡Saludos!

    soliloquiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. que lindo post, me encantaron las fotos <3
    feliz año :)

    ReplyDelete
  10. These pictures are too cute! It looks like you had a fabulous 2013. I hope 2014 is just as rad. xxx

    http://www.yecrad.blogspot.com.au/

    ReplyDelete
  11. thank you for the comment! i love the fonts you've used (especially on your header!) they are so pretty. your photo of your russian notes reminded me of learning it, i loved learning the alphabet it was so interesting!

    ReplyDelete
  12. Happy New Year and may all your wishes come true sweetie!

    ReplyDelete
  13. Happy new year!! Sorry to hear that last year didn't begin as you would've liked but I'm glad things worked out in the end :) Lovely snaps!

    Helen at Hels Yeah! xx

    ReplyDelete
  14. Great pictures! Happy New Year! :)

    ReplyDelete
  15. Even if it was a tough year, hopefully you learned a lot from your experiences :) Hope 2014 is better to you!

    Mili from Call me, Maeby

    ReplyDelete
  16. Hermosas fotos, divino tu blog, te sigo por google friends, buen 2014 !!!
    silvi

    ReplyDelete
  17. I love your blog, you have a new follower (: And ohmy, you went to Regina Spektor!! (:

    ReplyDelete