New In | Cut Out Boots


Nunca me gustaron tanto unos zapatos como los Coltrane de Jeffrey Campbell (ni las Lita) y hace mucho tiempo que venía buscando imitaciones online y por Ebay pero nunca me terminaron de cerrar. El Domingo, dando vueltas por Falabella en búsqueda de unos zapatos de verano, encontré estos (nada que ver con lo que originalmente buscaba) y no me pude resistir. Son preciosos y cómodos, un tanto calurosos pero Buenos Aires también lo es. Ideales para un clima de unos 25ºC y van con todo. Qué les parecen estos bebés?

I never liked a pair of shoes as much as I liked the Coltrane by Jeffrey Campbell (not even the Lita shoes) and it's been a while since I've been on the hunt for a knockoffof these online and through Ebay but none of the models were type. Last Sunday, while I was wandering through Falabella looking for a pair of summer shoes, I found these (nothing to do with what I had in mind, to be honest) and I couldn't resist. They are super pretty and comfortable, a tiny bit hot when being worn but hey, so is Buenos Aires. Ideal for a 25ºC weather and they are super versatile. What do you think of these babies?
post signature

22 comments

  1. lovely boots... wanna follow each other? just tell me if u follow me, then i'll follow u back immediatley.

    Loves
    trokesland.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Hermosísimos! Son muy parecidos a otro modelo de Jeffrey Campbell, si no me equivoco.
    Me alegra que hayas encontrado, aunque no igual, lo que buscabas! Me acuerdo que hace mil las querés!

    ReplyDelete
  3. I love your shoes!

    Dear I would like to invite you to my Firmoo giveaway where you can win a pair of free glasses!
    Check it out here: here

    Follow Fashion Dupes:
    Fashion Dupes

    ReplyDelete
  4. Estan bárbaros! Mis coltrane están frenadas en Mardel con el tema del paro del correo, espero que me lleguen pronto aunque con este calor dudo que les hubiera dado uso jaja

    ReplyDelete
  5. Coltrane boots are my all time favourites too! I lovr cutout boots and yours are so cool! It's funny you wear them in that weather since I don't care about the weather and I'm still wearing my boots in minus degrees. :D

    ReplyDelete
  6. Ah no estan BUENISIMAS! Que enivida :P

    ReplyDelete
  7. Great Post!
    i follow you now on GFC & Bloglovin:-)
    Hope you follow back♥
    http://inaalovephotographie.blogspot.de/

    ReplyDelete
  8. Me encantaaan! Justo escribí sobre ellas en mi blog, tienen mucha onda. Besos, Juli.
    trendalist.com.ar

    ReplyDelete
  9. Re lindas! También tengo unas cut out boots que me compré en Falabella y son divinas. Siempre vienen bien agujeros para que respire el pie, no? :)

    The Grand Rookie, Caro

    ReplyDelete
  10. LOVE this shoes .. want :)
    Hope you visit me on my blog … Maybe you like to follow :)
    Sandra
    Sunkissed Lovechild

    ReplyDelete
  11. Ay yo estuve por comprarme este modelo, pero me decidi por el otro! Son geniales!

    ReplyDelete
  12. Felicitaciones por la adquisición!! ahora hay que usarlos! besotes
    http://trendytips-trendygirls.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. these are so amazing! i need to get a new pair of cut out boots, they are just perfect for every season. love love love. great blog, followed! xxx

    yecrad.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Estos zapatos son hermosos! Yo los vi y me enamore de los blancos. ya seran mios! (espero)
    Un beso.

    ReplyDelete
  15. I looooove these shoes! Really want a pair like that for when it's warmer in England x

    Hannah | www.JeMappelleHannah.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  16. Wow! I'm jealous! I want some cut out boots reaaaaly bad!

    ReplyDelete
  17. Están preciosos!! que marca son?? Pronto viajo a Bs.As me gustaría probarmelos. Saludos

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hola Clau! Son de Falabella. Cuando los compré me dijeron que eran los últimos, pero tal vez repusieron!
      Besos

      Delete