Street Style | New York Fashion Week {Fall 2014}

(1 · 2)
NYFW. Ah, the event most of us would love to attend, at least just once in our life, right? There's a loaded post coming on Fashion Week later next week - not as loaded as my last opinion post, but it does get a little personal. I'm really looking forward to posting it! I hope you get curious and come back to read it in a few days. In the meantime, you can check out my favourite street style pictures by Tommy Ton and Phil Oh. My favourite is, no doubt, the very first outfit with the camo jacket. Which is your favourite?

NYFW. Ay, el evento al que muchas de nostras quisiéramos ir, al menos una vez en nuestra vida, no es así? Se viene un post bastante cargadito sobre este último Fashion Week - no tan cargado como mi úlitmo post de opinión, pero si se pone un tanto personal. No puedo esperar a postearlo! Espero que les agarre curiosidad y se vuelvan a pasar para leerlo. Mientras tanto, pueden ver mis fotos favoritas de los street styles por Tommy Tone y Phil Oh. Mi look favorito es, sin duda, el primero con la campera camuflada. Cuál es su favorito?


12 comments

  1. Disfruto mucho el streetstyle de la Nyfw, miro todo el día en tumblr y otros jaja deprime un poco que cuando veo los looks que usan acá me doy cuenta lo croto que es nuestro país jajaja
    Saludos Bian!

    ReplyDelete
  2. Soy tan fan de las camperas Varsity! Ya quiero que sea invierno para conseguir una y no cansarme de usarla ♥ Amo el streetstyle de todas las fashion weeks, sin duda es lo más interesante.
    Beso!

    ReplyDelete
  3. La verdad que si elijo uno te miento! En todos los outfits veo algo que me podría poner.
    Si te vas a mandar algún otro post sobre el NYFW con gusto lo voy a estar chequeando!
    Muy lindo todo, beso enorme

    thepauladenise.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Me gustan las knee-high boots y la varsity jacket :)
    http://myobsessionsdiary.blogspot.com.ar/

    ReplyDelete
  5. NYFW es el sueño de todo aquel que ame the fashion world. Por supuesto amaría estar allí por lo menos una sola vez. Cada foto que veo me enloquece.
    Besos :)

    ReplyDelete
  6. me encantan todas las fotos pero mi preferida son los dos clones con mochilas negras jajaja unas capas!
    beso Bian!

    ReplyDelete
  7. Usually I keep up with the street style rather than the shows, but this time around it's been switched! But after seeing this peek it seems like I will have to take some time to check out what was happening in the street style scene. I love the crazy layering, and the snow frames everything quite nicely.

    Mili

    ReplyDelete
  8. Gorgeous styles!!

    The Cutielicious
    http://www.thecutielicious.com
    Federica

    ReplyDelete
  9. me encanta el post!

    http://alovelystyle.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  10. I would love to be there! The first and the outfit with the yellow, black baseball jacket re definitely my favorites! Would love to have those in my closet!

    ReplyDelete
  11. so many lovely outfits!

    from helen at thelovecatsinc.com

    ps. there's a £150 high-end skincare giveaway on my blog, if you fancy entering! click here.

    ReplyDelete