Teen Angst? Naah...




QUASI AUTOBIOGRAPHY. Truth be told, I picked up this book in a rush. I was traveling in a few days all on my own and my mom had promised she'd get me a book for the flight, its connection and the beach so I wouldn't get bored. I was trying to get ahold of "It's Kind of a Funny Story" but since they didn't have it, I picked up "Teen Angst? Naah..." who was written by the same author. I liked it. It was a nice, enjoyable book - great to kill time. What surprised me was that I didn't finish it earlier. It took me two whole weeks while it usually takes me less than a week (not to sound pretentious or anything). I guess that, while I liked it and it made me laugh out loud literally, it just wasn't what I expected. Ned Vizzini is quirky, witty and fun. "Teen Angst? Naah..." follows the author's life on his teen years and relevant anecdotes. It's real which is what makes this book enjoyable. Have any of you read this book? What were your thoughts on it?

On another note, I really want to thank all of your for the lovely comments you have left on the previous post, also known as my first youtube video ever. It made me so happy to hear such nice things from all of you, whether it was on my "good english" (seriously, those are the best compliments when you've been learning the language for 15 years when you are only 18) or saying you enjoyed the video and liked me as a person! I could burst of happiness right now. Thank you so much for everything. This, my friends, is a genuine thank you. So genuine I could cry. In the meantime, while I shoot the Haul and etcetera, feel free to subscribe here. Also, does anyone know anything about custom domains? I need serious help.

CUASI AUTOBIOFRAGÍA. La realidad es que este libro lo compré en apuros. Estaba a unos días de viajar sola y mi mamá me había prometido que me iba a comprar un libro para el vuelo, para la escala y para la playa. Quería comprarme "It's Kind of a Funny Story" pero como en KEL no lo tenían, compré "Teen Angst? Naah..." por el mismo autor. Me gustó. Fue un lindo y agradable libro, buenísimo para matar el tiempo. Lo que me sorprendió fue que no lo terminé antes. Me llevó dos semanas cuando, usualmente, tardo menos de una semana (no quiero sonar pretenciosa ni nada). Creo que, mientras me gustó y me hizo reír en voz alta literalmente, no era lo que esperaba. Ned Vizzini es sarcástico, divertido y súper peculiar (de buena manera). "Teen Angst? Naaah..." sigue la vida del autor en su adolescencia y anécdotas que la compusieron. Es real, lo que hace este libro de lo más natural. Alguien leyó este libro? Qué les pareció?

Por otro lado, quería agradecerles a todos por los comentarios tan lindos que dejaron en el post anterior, también conocido como mi primer video ever en youtube. Me hizo tan feliz escuchar cosas tan lindas de su parte, ya sea por mi "buen inglés" (en serio, cuando estudiás inglés hace 15 años teniendo solo 18, es el mejor cumplido en el mundo) o que les gustó el video o que les caí bien! Podría explotar de la felicidad. Gracias por tanto. Es un "gracias" tan genuino que podría ponerme a llorar. Mientras filmo el Haul y demases, siéntanse libres de suscribirse acá. Alguien sabe algo de custom domains? Necesito mucha ayuda.

bloglovin | facebook | twitter | pinterest | flickr | tumblr

8 comments

  1. Se que no debería juzgar un libro por su tapa, pero este se ve demasiaaaaaaado lindo! jajaaja. Es tipo novela (intro-nudo-desenlace) o solamente anectdotas? Si es novela, lo anoto ya en mi lista de musts!

    Besitos biann!

    ReplyDelete
  2. This book came up on Amazon the other day and I really liked the look of it! I'll have to give it a read now xx

    www.ohpinkcandyfloss.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  3. Yo se un poco, cuando cambie mi blog a wordpress tuve que hacer todo ese bardo, si querés te mando un resumencito que le hice a Leny de RockingStyle sobre como volverse Com.ar :) avisame y te mando un mail (lo tengo de los comentarios del blog, no te asustes haha)
    Besow

    ReplyDelete
  4. Parece bueno para lectura de entre libros pesados. (De Murakami a Rayuela a Murakami otra vez vienenbien cosas así, que te hagan reír)
    El video, te digo de nuevo, me encantó, y ya re quiero ver el que sigue.
    Si llegas a averiguar como hacer el custom domain yo quierooooooooooooooooooo (a menos que salga mucha plata, en ese caso no quiero más.)
    Besos!

    ReplyDelete
  5. I haven’t read this book but it reminds me that I haven’t read a novel in quite some time & I might go pick some up later this week. Thanks for sharing, I might even add this book to the list!

    ReplyDelete
  6. Nice :D

    The Cutielicious
    http://www.thecutielicious.com
    Federica

    ReplyDelete
  7. I've ordered this book can't wait for it to come xx

    aforvogue.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  8. Creo que voy a ver si consigo este libro,la verdad me diste ganas de leerlo
    blogablebeauty.blogspot.com

    ReplyDelete