Dream a little Dream

(via)

I feel so bad for not posting as regularly as I'd like to - I have a math exam in a few days and I am literally terrified and all I've been trying to do is study with the occasional (too usual) procrastination moment. Just bear with me on this one and I promise to flood you with content real soon. I might start scheduling posts and whatnot just like fellow blogger Bella recommended not too long ago on her blog. So, in order to get back to you, my lovely readers, I want to share this insanely beautiful photoshoot with Georgia May Jagger as it's lead. It was shot for Vogue UK's October 2013 issue by Venetia Scott (how cool can you be if your name is Venetia!? A+) and I couldn't be more in love with it. I might even risk it by saying it's my favourite so far. Enjoy what's left of the week and I'll see you all soon!

Me siento tan mal por no postear tan seguido como me gustaría - tengo parcial de matemática en unos días y le tengo terror y estuve intentando estudiar todos estos días con la procastinación ocasional (tal vez con demasiada frecuencia. Porfa, banquenme en esta y prometo ahogarlos en contenido muy pronto. Seguro empiece a organizar posts y hacerlos previamente como Bella recomendó en su blog hace no mucho tiempo. Para recompensarles tiempo perdido, amorosos lectores, les quiero compartir este hermosísimo photoshoot con Georgia May Jagger a la cabeza. Las fotos fueron tomadas por Venetia Scott (diganme si no tiene el nombre más cool del mundo?) para el número de Octubre 2013 de Vogue UK y no puedo estar más enamorada de estas fotos. Hasta me arriesgaría diciendo que es de mis favoritos hasta ahora. Disfruten el resto de la semana y nos vemos pronto!

                                                             ☽ bloglovin | facebook | twitter | pinterest | flickr tumblr ☾






21 comments

  1. I'm totally adoring that coat GMJ is wearing with a puffy skirt and a lace top! Good luck with your exam!
    www.bonjourchiara.com
    Bonjourchiara Facebook Page

    ReplyDelete
  2. this is such a gorgeous shoot! I've been trying to schedule posts this term for school too; I like to set up a couple on sunday so I'm set for the week and found it works really well!
    x

    frockled.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Wow, where is that place?? Looks so heavenly <3 and yeah, I have the same problems too. The lack of posts is just bothering me :(

    ROUGH & TOUGH☯ | I`m on Bloglovin!

    ReplyDelete
  4. When it comes to regular posting my note is F. I used to have 16 post per month, and now they're just 6 to 8.
    Scheduling the posts seemes like a great idea, I know a few bloggers that do that.

    And I agree, the name Venetia is just divine, love the photoshoot and the clothes too!

    ReplyDelete
  5. WOW, increíble la producción, parece un sueño-
    Me encanta el post, un beso xx

    http://marysreturn.blogspot.com.ar/
    http://marysreturn.blogspot.com.ar/

    ReplyDelete
  6. Tienen poesía estas fotos y parecen de otra época.
    Un abrazo y no nos dejes tan abandonadas :)

    ReplyDelete
  7. Me molesta un poco que a esta chica siempre la vistan tan rocker para las fotos y es tan hermosa y etérea al natural! Creo que lo único que me gusta de Vogue son las fotos, especialmente cuando no están tan manipuladas jaja te mando mucha fuerza desde acá para que rindas bien :)

    ReplyDelete
  8. Waaauw I just felt in love with these photographs!

    ReplyDelete
  9. GMJ se va de tema! Amé la última foto, me hace acordar un poco a la que tiene Mick de hace mil años.
    Besos!

    ReplyDelete
  10. Las fotos te dan una sensación de tranquilidad impresionante. La que está arriba del caballo es lo mejor lejos.
    Suerte suerte y más suerte en el parcial, seguro te va bien!
    xoxo.

    ReplyDelete
  11. Muuuucha suerte en el parcial. Georgia May Jagger es herrrmosa y esas fotos me encantan.

    ReplyDelete
  12. Good luck for your exams!! I can totally understand how hard it is to keep up on online presence & study at the same time!
    & yes wouldn't be awesome if we lived closer to each other & could shop all day? Haha I think it would definitely take my mind off upcoming exams!

    The Fashann Monster

    ReplyDelete
  13. best wishes on your exam. and love the dreamy look of the photos.
    xx http://1finedai.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Es difícil encontrar el momento indicado para dedicarle el tiempo que de verdad deseamos al blog.
    El parcial es también importante y nadie te juzga por no actualizar. Es tu vida y cada uno maneja su vida como puede.
    Las fotos son muy bellas, transmiten paz.
    Buen comienzo de semana y éxitos en el parcial!

    ReplyDelete
  15. Me copa que las fotos tengas esta onda naif y no sean tan artificiales como las tipicas de vogue, muy buenas!

    ReplyDelete
  16. Yo tambien quede enamorada de estas fotos, son increibles, la locacion es un sueño y el caballo es divino, sin duda entran en mis favoritas <3
    Que te valla super bien en el parcial :)

    Besos!

    ReplyDelete
  17. Great post. Gorgeous photos. Thx for sharing. Good luck with the exams. Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    ReplyDelete
  18. Me encanta Georgia y todo lo que hace, creo que es porque es hija de Mick <3
    Espero que hayas rendido bien !!

    ReplyDelete
  19. 100% procrastinación. Estamos iguales, hoy después de mil años subí un post.
    La facultad nos consume.
    Me encantaron las fotos que elegiste, quiero una casa con un parque así!
    Saludos Bian!

    Ivi || The Closet blog
    http://www.the-closet.com.ar

    ReplyDelete
  20. I love this blog, looks like amazing inspiration :)))

    www.majnira.com

    ReplyDelete