Missing in Action


Long time no see, guys. And I'm so sorry. I don't like not being able to post but university is overwhelming and my schedule is crap and I have officially ruined my sleeping schedule as well. Posts will be held back until October 2nd (there might be one in between, not entirely sure yet - it depends on how the weekend goes) aka once exams are over. Since I get home at around 9pm/10pm, sometimes even 11pm, I don't have the same amount of time to prepare posts as I used to and with exams going, it gets pretty crazy. I will get back to comments and follows really soon. In the meantime, you can follow our facebook page where I share pictures from fashion week, a few songs, etc. Tiny little things to keep this little community active and creative. You can also send in questions or just say hi so we can chat a little. I apologise. I really do miss you. Enough whining. Tell me about you. What you are doing, what you are currently loving. I love hearing from all of you ♥ 

Hace mucho que no habábamos. Y me pone mal. No me gusta no poder postear pero la universidad es híper abrumadora y mis horarios son una porquería y mis horarios de sueño están completamente arruinados. Los posts regulares van a volver el 2 de Octubre (posiblemente haya uno en el mediop, depende mucho de las actividades del fin de semana), es decir, cuando los exámenes terminen. Como llego a casa entre las 9pm y las 11pm, dependiendo del día, ya no tengo el mismo tiempo para preparar posts como antes y mientras hay exámenes, se pone inclusive peor. Prometo responder comentarios y devolver los follows pronto. Mientras tanto, pueden seguirnos en la página de facebook donde comparto fotitos de los fashion week, a veces canciones, etc. Pequeñas cositas para mantener activa y creativa a esta linda comunidad. También pueden mandarme preguntitas o simplemente pasar a saludar. Pido disculpas. Realmente los extraño. Basta con el mariconeo. Cuéntenme ustedes. Qué están haciendo, qué les está gustando últimamente. Me encanta saber de sus vidas ♥

25 comments

  1. aw I miss your posts, but I hope you're having fun at uni and not struggling too much gal!

    x
    frockled.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Aw Bian, hope everything is working out for you though, that sounds like a crazy tonne of wokx

    Anna x

    www.aforvogue.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  3. Aah these photograps are so lovely, those colours are my favourite!

    ReplyDelete
  4. I miss your posts but I hope everything goes well on the uni and have a good time! x

    ReplyDelete
  5. Estas perdonada Bian... La universidad a mi también me esta haciendo bolsa pero no tanto como a vos, a mis horarios los puedo arreglar bastante bien, sin embargo estoy con un montón de cosas para rendir a fin de año porque desaprobé y me nació el miedo en las mesas de finales anteriores u.u Yo creo que como universitarias principiantes vamos a haber aprendido demasiado este año jajaja.
    Fuerzas y más fuerzas Bian :)

    ¡Mucha paz!

    ReplyDelete
  6. Te entiendo tanto! yo recien comence de nuevo esta semana y creo que voy a morir. De golpe me estan pidiendo todo lo que no pidieron durante el paro y las "vacaciones"
    Besotes

    ReplyDelete
  7. Hope all is going well with school!

    Mili

    ReplyDelete
  8. I thought there was actually something wrong with my reading list because I was wondering why the hell I`m not seeing your posts anymore! everything`s great for me Bian. I`ve been experimenting on my clothing choices more. hmm. And my instagram`s active again, so there`s that. good luck on your exams! ♥

    ROUGH & TOUGH☯ // I`m on Bloglovin! // IG: @jiaachacruz

    ReplyDelete
  9. Beautiful pictures, the colours are so nice! Good luck with school :) x

    ReplyDelete
  10. Acabo de descubrir tu blog es tremeeeeeendamente bonito,
    las fotos de este post son preciosas. Mucha suerte con los exámenes
    que te queden, espero con ganas tus nuevos posts, aquí en España
    acabah de empezar las clases y es mi primer año así que estoy
    experimentando todo nuevo jiji.

    Ya tienes una nueva seguidora, un beeeeeeeeeeeso enorme <3
    Si te apetece échale un vistazo a mi blog.

    clairemacarron.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. i completely understand i think every one is posting less than before and it's normal, i mean school is important and blogging is only hobby, it shouldn't take over your work :) ! Can't wait for you to post more again though i love your blog :3
    Emma's Little Box

    ReplyDelete
  12. Acabo de ir el viernes al recital de Franz Ferdinand y todavía me dura la depresión post recital. Quiero morir.
    Beso, xx

    www.marysreturn.com
    www.marysreturn.com

    ReplyDelete
  13. Ay hace años que no pasaba..perdón :( Es tan molesto que los horarios no te den tiempo para nada, siempre siento que tengo mil cosas para hacer y no hago nada.
    Espero que hayas pasado bien la época de exámenes y que todo haya salido bien, que te sientas menos presionada y que tengas más tiempo para hacer posts como te gusta (dedicatoria de cumpleaños! ahaha)
    Un besito!

    ReplyDelete
  14. Oh gosh! It sounds like you are crazy busy. I hope you are well girl. Can't wait until you're posting again xxx

    yecrad.com

    ReplyDelete

  15. Hey, Bian. I'm new to your blog, and I totally love it! I'm currently enduring an little cold, sniffly nose and all. I too am in college and my homework schedule looks crazy right now but blogging is something I'm working at too. What am I currently loving? I'm reading a great book series by Jaye Wells. I'm on the second book called 'Cursed Moon'. I read the first book and really liked it. You should check it out. Hope you're doing well!

    - Lizz
    Smile a little at my blog here :]

    ReplyDelete
  16. love these photos! such pretty colours

    www.luciaflorence.com

    ReplyDelete
  17. Boluda extraño tu blooooog :( Me encantaron las fotos, suerte con la facu! Besos, Ju.

    ReplyDelete
  18. Ahh same here.. university is killing me!

    Spark&Bark

    xx

    ReplyDelete
  19. La universidad es así, yo estoy igual, no posteo con la frecuencia que me gustaría, y es peor cuando estas trabajando y estudiando a la vez, imagínate mi horario (trabajar de día y estudiar de noche), ni vida social tengo jajaja :D

    Me ha gustado mucho tu blog, te sigo!

    http://bitacoradelua.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Me pasa lo mismo con el trabajo y mi blog todo el tiempo, termino agotada y no me queda inspo para nada. Igual esas fotos son preciosas con lo cual puede preveer q tu creatividad esta intacta.
    Beso!
    FashionDefensiveMidfield

    ReplyDelete
  21. Mucha suerte con los parciales! Mientras tanto voy a mirar tus post anteriores!
    Besos :)

    ReplyDelete
  22. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  23. Such beautiful images!
    Keep in touch! x
    www.stonefoxinterrupted.blogspot.com
    www.dalliancemagazine.com
    laura@dalliancemagazine.com

    ReplyDelete