♡ summer wishlist ♡


♡ summer wishlist ♡ by mortemblonde
Spring is just around the corner and I am super excited. We've been having awful days lately and I really can't wait for the chilly yet warm weather. I want to drop the parka and put on kimonos and lightweight sweaters so bad. I'm a little frustrated though, since it's also shorts season and while I love shorts, I don't entirely love my legs. I know some of you understand what I'm talking about. Anyway, after lusting over the insane prints during Fashion Week (i & ii), I have decided to start wearing more colour, hence the colourful wishlist. I don't know how I am going to do it since I've been wearing black since I'm 11 or 12 but I am going to try. I am still loving the 90s vibe, in case you haven't noticed, and I have decided not to go around buying so many clothes at regular stores since they are getting more and more expensive as time goes by.  Things that are missing on the wishlist are: light blue duster coat and a denim dress. Any items you would add to the list? What does your summer wishlist consist of?

La primavera se acerca y estoy súper emocionada. Estuvimos teniendo unos días bastante horribles últimamente y no puedo esperar para las lindas temperaturas. Quiero dejar la parka escondida en el vestidor y salir a la calle usando kimonos y sweaters livianitos.  De todas formas, estoy un poco frustrada porque es temporada de shorts y, si bien amo los shorts, no amo lo suficiente a mis piernas como para exponerlas. Se que algunas me van entender. Anyway, después de tantas estampas bonitas durante el Fashion Week (i & ii), decidí empezar a usar más colores, lo cual se ven en la wishlist. No estoy segura de como voy a hacer ya que uso negro desde que tengo unos 11 o 12 años pero voy a intentar. Sigo amando la tendencia medio 90s, por si no lo notaron, y decidí dejar de comprar tanto en las grandes marcas ya que, a medida que pasa el tiempo, los precios van subiendo rápidamente. En esta wishlist estan faltando: un duster coat celeste y un vestidito de jean. Qué le sumarían a la lista? De qué consiste su wishlist?

36 comments

  1. ahh i keep forgetting some people are experiencing spring time!! i absolutely love this wishlist, the rainbow tee is just the cutest, never seen anything like that
    xx

    ReplyDelete
  2. Me gusta mucho tu wishlist, yo vengo armando algunas desde Junio, imaginate jaja lo de las piernas y los shorts no lo sufro pero odio tanto mi pecho chabona que termino usando todas remeras con mangas y cerradas y me niego a los crop tops. Nose, ojala algún día se me pase :P jaja
    Besos

    ReplyDelete
  3. Quiero un conjunto combinado como ahora ya! y las rayas, colores y flores nunca son suficientes cuando el sol brilla -aunque en primavera llueva el 90% de los dias- y ufff, soy una entusiasta de los kimonos!
    Beso

    ReplyDelete
  4. Summer just ends in here, but i still like your wishlist for parisian weather (weird weather i'm telling you), that checked skirt is also on my autumn wishlist, i think it's a versatile piece, you can wear it with a crop top in summer and a chunky sweater in autumn !

    ReplyDelete
  5. Me encanta todo, en especial el crop top azul, es divino! Me ponen de muy buen humor los días primaverlaes como hoy, ya quiero que llegue el calorcito :D

    ReplyDelete
  6. I would kill for spring right now haha - autumn is starting here :( Your selection is perfect though, I would probably wear every piece!

    Spark&Bark

    xx

    ReplyDelete
  7. ¡Viva la primavera! Todo es tan lindo. Interesante lo de tu decisión de no comprar en las grandes marcas ¿vas a comprar en ferias y marcas locales?.
    Me gustan muchísimo las cosas que elegiste. Creo que por primavera *quise escribir primera jaja* vez haré un wishlist, porque nunca hice.

    ¡Mucha paz Bian!

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. Divinos los tops! Me deprimen un poco las flores y la primavera, soy mas bien de julio (amor por el invierno y el otoño) pero la verdad, que si la ropa va a estar tan linda, me va a encantar la primavera cada vez más
    Un beso grande, xx

    http://marysreturn.blogspot.com.ar/
    http://marysreturn.blogspot.com.ar/

    ReplyDelete
  10. No sé qué me gusta más, si la malla enteriza esa hermosísima o el vestidito a cuadritos.
    Me encantan los detallitos del wishlist y te entiendo con lo de las piernas, directamente no uso shorts. Lo 100to.

    ReplyDelete
  11. Totally feel you on the legs thing. But I find skirts and dresses to be more flattering so I stick to those. And yes team black! While I admire other people in colorful outfits, I think I look a little too forced and cluttered when I wear too many colors. Good luck on your journey to wearing more colors :)

    Mili

    ReplyDelete
  12. que linda que es la primavera! ese vestidito a cuadros es hermoso!
    me paso lo mismo con el tema estampas/colores, que también se vio reflejado en mi wishlist jaja
    besitos

    ReplyDelete
  13. Aww I love the floral bikini! The gladiator plaform is a must have too :D

    xx
    http://felishmichelle.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Super cute items!!! I just purchased tons of beauty products and accessories so I guess that`s my wishlist?? But I really would love some chunky sandals x

    ROUGH & TOUGH☯ // I`m on Bloglovin! // IG: @jiaachacruz

    ReplyDelete
  15. Tengo el mismo problema que tu con respecto a los shorts. Pero me parece que es cuestión de encontrar "el indicado". Así que mi interés se va a basar en encontrar unos buenos shorts esta primavera/verano y alguna prenda que vaya viendo durante el transcurso, que me llame la atención.

    Mi problema con el clima caluroso son los zapatos... Siempre tengo problemas para encontrar un par para usar todos los días x_x

    Besitos Bian!
    Nati
    http://iampoliticallycorrect.blogspot.com.ar

    ReplyDelete
  16. Ay qué bonito. Agarrá, salí como se te de la gana y en cuanto te animes a los colores sale un ootl ?
    Un beso, Ju.
    /Trendalist

    ReplyDelete
  17. El vestido a cuadros es simplemente perfecto <3
    Me gusta tu wishlist ,beso

    http://etsylost.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Aah it is so funny to see that you're having spring and for me autumn is coming up! I love these items!

    ReplyDelete
  19. Si consigo un vestido raya como ese estoy chocha todo el verano! Tengo un problemon con los shorts porque me dan mucho calor, aunque parezca muy ironico jaja me siento bastante incomoda

    ReplyDelete
  20. El traje de baño esta hermoso!

    CALL US WHATEVER
    New Post: LAILA

    xo,
    -Anita

    ReplyDelete
  21. <333 amazing outfit !
    http://www.karolinagespucci.com

    ReplyDelete
  22. Lo bueno que tiene el negro es que es combinable con todo, entonces te vestis de negro y agregas otras prendas o accesorios de color. Aunque el negro en verano atrae el sol y el calor.. Pero te entiendo porque el negro y yo somos bff.
    Buen fin de semana!

    ReplyDelete
  23. Such amazing stuff! I wish I was entering spring now, tho I actually love Autumn!
    OASAP VOUCHER GIVEAWAY xx

    ReplyDelete
  24. Great stuff! Love the striped shirt, shoes and bags. xx
    Visit my blog maybe?

    Sammie
    my blog || Bloglovin

    ReplyDelete
  25. Nice wishlist and picks, even though I'm aiming
    for a bit fall friendly items :3 Xx

    ReplyDelete
  26. Great Post. Thats a lovely wishlist.
    Would you like to follow each other?
    GFC/Bloglovin/G+/Instagram/Twitter?
    Heena
    www.icynosure.in

    ReplyDelete
  27. It's getting cold in Vancouver now, but it's never too late or too early to think of a summer wishlist :P I love your plaid skirt pick <3

    http://www.vonvogue.com/
    New Post: Checked Skirt
    xoxo, Claire from Vancouver, Canada

    ReplyDelete
  28. Amazing post! And I love your blog:)
    I am now following you on Bloglovin, follow me back?:)

    bloglovin.com/blog/3880191
    theprintedsea.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. I feel your pain girl. I'm sure you can tell by now that I'm an all black all the time kinda gal, and I really don't like getting my legs out either. To be honest, if jumpers and jeans were 100% acceptable attire at all times, that's what I'd go for. Man, I really need to stop wearing jeans...

    ReplyDelete

  30. Hi Bian! I'm a new reader and I love your blog! Your design is so cool and your content is awesome. This is a rad wishlist! I love the 90's vibe. It's autumn right now where I live but I think this list would still work for me.

    - Lizz
    Smile a little at my blog here :]

    ReplyDelete
  31. "amo los shorts, no amo lo suficiente a mis piernas"
    La historia de mi vida.

    Te entiendo </3

    ReplyDelete
  32. Me encantan las prendas que has elegido! Son preciosas :)

    ReplyDelete