Christmas Wishlist ♡

christmas wishlist ♥

It's almost Christmas time and I couldn't be more excited. I used to hate Christmas until not too long ago but recently it's been nice. I invited my boyfriend to set up the tree and decorate it with me, so that will be happening over the weekend. I just really wish it was winter so I could have a hot Starbucks drink in a red cup and have seasonal drinks like they do in other countries. I kept my wishlist relatively realistic (note: I say relatively because you really can't find most of these in my country or they are way expensive). I am looking forward to try baking gingersnap cookies (anyone in for a cooking post? yes? no?) and dressing cute for the holiday season! What do you want for Christmas?

rookie yearbook three · your illustrated guide to becoming one with the universe · 14,000 things to be happy about · wayfarer / clubmaster sunnies · washi tape · fuji instax mini · holographic waller · huf snapback cap · drowners / 1975 vinyls · a cool 2015 planner

Es casi Navidad y no puedo estar más emocionada. Hasta hace poco, estaba encaprichada odiando la navidad pero no es todo tan horrible como parece. Invité a novio a decorar el arbolito conmigo asi que espero lograrlo este fin de semana (ya estoy tarde). Solo me gustaría que fuese invierno para poder tomar algo calentito en Starbucks y tener muy marcadas las bebidas por temporada como en otros países. Mantuve mi wishlist relativamente realista (nota: digo realista porque la mayoría de estas cosas no se consiguen en el país o son muy caras). Estoy esperando a poder probar unas galletitas de gengibre (a alguien le gustaría un post? si? no?) y vestirme bonita para estas vacaciones. Qué quieren para Navidad?

17 comments

  1. An Instax is also on my wishlist! Although my boyfriend told me he`ll be giving one to me on my birthday which is this Sunday.. I can`t wait!! ♥

    ROUGH & TOUGH☯ // I`m on Bloglovin! // IG: @jiaachacruz

    ReplyDelete
  2. Coincidimos en la agenda y te juro que no encuentro el modelo que se adapte a mis necesidades + sea lindo. Basta de agendas con lindo diseño y poco espacio u.u
    Ojala consiguiéramos washitape y instax!

    ReplyDelete
  3. love this wishlist! defo in need of a cute polaroid camera, they're so sweeet
    x

    ReplyDelete
  4. Yo sigo siendo el Grinch pero lo haces sonar tan lindo que hasta me dan ganas de amigarme con Santa. Me encanta tu wishlist ♥
    xx, Paula
    http://vezzulla.blogspot.com

    ReplyDelete

  5. Hey Bian! I don't really know what I want for Christmas... there's a lot of electronic stuff (like and Ipad mini or a DSLR camera). I want an issue of Rookie too. I also think Kinfolk mag seems pretty cool. If you want some good deals on washi tape you should check out Etsy!

    - Lizz
    Smile a little here :]

    ReplyDelete
  6. Que lindo! Coincido con muchas cosas! La fuji la venden aca, cara. Pero esta. Muero por los libros de rookie! Va a ser glorioso el dia que kel los traiga. La billetera holografica la vi varias veces en todo moda. No se si aun la tendran. La gorrita de huf en lugares de skaters seguro la tienen! y los vinilos deberias consultar en exiles! Tienen de todo y si no esta te lo consiguen ;)

    besos!!

    ReplyDelete
  7. Creo que todas hemos hecho una wishlist más realista, ojalá recibas algo !
    Ese fichero holográfico es lo mejor de la vida ♥♥

    Un beso :)

    ReplyDelete
  8. El otro día participe en un sorteo por la fuji en ese mismo rosa y perdí :( Justo hice un post con mi wishlist pero es casi todo ropa! Los anuarios de rookie son una genialidad ♥

    Wondrous Place.

    ReplyDelete
  9. I'm glad your feelings on Christmas have changed, after all it is the most wonderful time of the years ;) Those sunglasses + holographic wallet you picked out are so cute, and I hope you end up getting them.

    Mili

    ReplyDelete
  10. great post! love your blog, new follower!

    rosalindis.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  11. beautiful post! i love the sunglasses :)
    http://saltskinned.blogspot.com.au

    ReplyDelete
  12. i really want rookie year book 3 too! xx

    ReplyDelete
  13. i may or may not usar esto como guía para tu futuro regalo de cumpleaños cof cof
    besitos

    ReplyDelete
    Replies
    1. QUÉ
      paula no entiendo
      pero sho te amo

      Delete
  14. El album de The 1975 es lo mas lindo que hay <3 y estoy en la misma con la billetera holografíca de necesitarla. Un beso :)

    ReplyDelete
  15. I love that you have a certain style with your blog and all the pictures you put together. It's always done in a very vintage-y, crafty, tumblr-worthy way (ie. the tape and the hearts - so cute!) From your list I want the Polaroid camera, and all the books, especially Rookie! Happy holidays x

    ReplyDelete