Create. Even if it sucks, keep creating.




Well, hello everyone! Long time no see. Almost three months? I really miss blogging and talking about things I like. Not too long after my last post I went on a trip to England and France for 10 days. School started while I was in Europe and when I got back, I had to catch up on a few days of schoolwork and the rest is history. But here I am! I can't say I'm back just yet (I have to figure out how I will manage to post regularly and blah blah) but I'm hoping to carry on doing this. Would any of you be interested on a photodiary+France/England post? Because if you are, I might just start working on that. Do let me know, though! I am hoping to make a few changes during winter break and pick this blogging thing up once the next quarter starts. Is there anyone still out there? How have you all been? ♥

Hola a todos! Hace mucho no pasaba por acá. Casi tres meses? Exraño mucho esto de bloggear y hablar de cosas que me gustan. No mucho después de mi último post me fui de viaje a Inglaterra y Francia por 10 días. La facultad empezó sin mi y cuando volví tuve que ponerme al día y el resto es historia. Pero acá estoy! No puedo decir que estoy devuelta (todavía tengo que definir como voy a poder postear regularmente y blah blah) pero espero poder seguir. A alguno le interesaría ver un photodiary del viaje? Porque si es así, me pongo a laburar en eso. Háganme saber! Espero poder hacer unos cambios una vez que sean vacaciones de invierno y poder empezar de nuevo ya para el segundo cuatrimestre del año. Hay gente leyendo todavía? Cómo estan? ♥ 


7 comments

  1. Wiii como esperaba este regreso!
    Sisi me super interesa un photodiary y mas si incluye Inglaterra. ♥

    Besotes Bian!
    Flor.

    ReplyDelete
  2. siiii, yo quiero un photodiary!
    justo me enganché con tu blog durante esta pausa, me encantaaaa
    saludos! xx

    ReplyDelete
  3. Awesome post!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Al fin Bian ❤ yo también estoy bordando, ya me duelen los dedos :( jaja quiero ver el diario :D postes pronto. Deja de desaparecer que te extrañamos.

    ReplyDelete
  5. Hola Bian! Estaría genial que hicieras un photodiary de tu viaje!!
    Besitos!

    pailisblog.blogspot.com.ar

    ReplyDelete
  6. Siiii, quiero ver esas fotos <3

    Besos!

    ReplyDelete
  7. Yes please do a photo diary! I haven't been to England/ France in so long so I would love to see it through your eyes :)

    Mili

    ReplyDelete