Journal of a Graphic Design Student


I am finally free! I've been on summer break for a week now and it's almost unbelievable. I was so busy for most part of the year that now that I don't have any major task to do I feel unproductive and lazy. But in all honesty, I dserve to sleep all I want. I learned a lot, cried a lot and also ate a lot. I am ready to pick up blogging again, if there's anyone out there that is still willing to read me. There's so much I want to do with my little corner of the internet. Anyway. I just wanted to share with you all a bit of what my year was like university wise. I participated in the 365 Day Challenge over on Instagram, where you can see more if you go through my feed. How was your year like?

Estoy libre, finalmente! Mis vacaciones empezaron el miercoles pasado y casi que no me lo creo. Estuve tan ocupada la gran mayoría del año que ahora que no tengo nada extremadamente importante que hacer me siento poco productiva y vaga. Pero la realidad es que me merezco dormir todo lo que quiera. Aprendí, lloré y comí un montón. Estoy super lista para empezar con todo de nuevo acá, si es que todavía hay alguien que me lea. Hay tanto que me gustaría hacer con mi pedazito de internet que a veces me estanco y jamás lo hago. Anyway. Solo quería compartirles un poquito lo que fue mi año universitario. Estuve participando del 365 Day Challenge en Instagram, donde van a poder encontrar más cositas como estas en mi feed. Cómo estuvo su año?



5 comments

  1. Hola Bian! que bueno, tiempo libre! amor puro por este post, me encanta la prolijidad y la creatividad que tenes <3 yo últimamente me estoy sintiendo poco productiva la verdad. Tengo muchísimas ganas de empezar una carrera nueva pero la verdad no puedo y es todo re bleh, por lo pronto necesito q termine el año cuanto antes! Espero leerte seguido ahora en vacas! ;)

    Besitos,
    Flor.

    ReplyDelete
  2. Congratulations! It must feel so great to have graduated! Good luck with the future, I’m sure you achieve many amazing things!

    TFM BLOG

    ReplyDelete
  3. i love this, my housemate does graphic design and it's so nice seeing it from someone elses point of view! and jealous of your summer break! x

    ReplyDelete